به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق اعلام علی کفاشیان، فدراسیون‌های فوتبال دو کشور مقدونیه و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و در صورت نهایی شدن توافقات، دیدار دوستانه با تیم ملی این دو کشور برگزار خواهد شد.
از همین‌رو، دبیرکل فدراسیون فوتبال نروژ قرار است سفری به ایران داشته باشد تا در خصوص برگزاری این دیدار دوستانه با علی کفاشیان و علیرضا اسدی مذاکره کند.
با توجه به خالی بودن برنامه تیم ملی در خرداد ماه 95 برای برگزاری دیدار دوستانه این احتمال وجود دارد که توافقاتی بین فدراسیون ایران و نروژ برای برگزاری بازی دوستانه در این زمان صورت بگیرد.
ضمن اینکه هنوز پیشنهادی برای برگزاری این دیدار دوستانه در ایران یا نروژ صورت نگرفته و در خصوص این مسئله نیز قرار است مسئولان فدراسیون دو کشور در جلسه‌ای که پیش‌روست، توافق کنند.
البته این مسئله به نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی نروژ هم بستگی دارد و آنها باید نظر نهایی را در این خصوص بدهند.
ابتدا قطعی شدن این بازی اهمیت زیادی دارد و سپس در صورتی که کی‌روش بخواهد تیمش را در خرداد ماه در تهران تمرین بدهد، این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و در غیر این صورت اُسلو (پایتخت نروژ) یا کشور دیگری میزبان دیدار دوستانه ایران و نروژ خواهد بود.
اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در این تاریخ از اول خرداد ماه 95 آغاز خواهد شد و تیم ملی می‌تواند در تاریخ 13 و 18 خردادماه دو دیدار دوستانه برگزار کند.


برچسب‌ها: یم ملی ، فوتبال ، ایران ، 1395 ، نروژ ، کی روش،المپیک ,

تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 ا 20:3 نويسنده : صالح ا

لیونل مسی به احتمال فراوان بازی مقابل رئال مادرید را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.به گزارش "ورزش سه"، تنها دو روز به ال کلاسیکو زمان باقی است و در بارسلونا هنوز در مورد بازی کردن یا نکردن مسی مقابل رئال مادرید، تردیدهایی وجود دارد. دو ماه پیش بود که مسی از ناحیه زانوی چپ در بازی مقابل لاس پالماس دچار آسیب دیدگی شد و تیم پزشکی بارسلونا برای او طول درمانی 8 هفته ای پیش بینی کردند. 


برچسب‌ها: ال کلاسیکو، بارسلونا ،لیونل مسی، آرژانتین ،رئال مادرید ،المپیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 آبان 1394 ا 11:35 نويسنده : صالح ا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان، "حیدر" نام کودکی لبنانی است که عاشق کریستیانو رونالدو است. او پدر و مادرش را در انفجار تروریستی برج البراجنه در جنوب لبنان از دست داد و روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند.
رسانه های لبنانی با درست کردن کمپین هایی در صفحات اجتماعی از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید خواستند تا به دیدار این کودک زخمی لبنانی بشتابد و او را در این شرایط سخت تنها نگذارد. 


برچسب‌ها: رونالدو ، اسپانیا ، رئال ، کودک ، لبنانی ، آرزو ،المپیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 آبان 1394 ا 11:30 نويسنده : صالح ا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان، شایعه سرطان کارلوس کی‌روش به گوش اعضای تیم ملی فوتبال که در راه بازگشت به تهران بودند هم رسید. البته ملی پوشان صبح امروز به محض ورود به فرودگاه تهران با تعجب این شایعه را تکذیب کردند.
 گفته می شود مشکل کی‌روش بیماری عنوان شده نیست و او فقط یک مشکل گوارشی داشته است.


برچسب‌ها: کی روش ، تکذیب ، سرطان ، تیم ملی ،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 28 آبان 1394 ا 11:26 نويسنده : صالح ا

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تعیین شد

فدراسیون والیبال سرانجام رائول لوزانوی آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورمان معرفی کرد. وی جانشین اسلوبودان کواچ در تیم ایران شده است.به گزارش پارس به نقل از مهر، فدراسیون والیبال ایران رائول لوزانو را به عنوان سرمربی جدید تیم کشورمان معرفی کرد. این مربی سرشناس آرژانتینی جانشین اسلوبودان کواچ در تیم کشورمان شده است. ماموریت این مربی با سابقه رساندن تیم ایران به مرحله نهایی بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل است.


برچسب‌ها: ایران، پیشکسوتان، تیم ملی، مردان، والیبال،المپیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 ا 19:57 نويسنده : صالح ا

خدیرا: فوتبال در ایتالیا یک مذهب است

سامی خدیرا معتقد است که فوتبال در ایتالیا شبیه به یک مذهب است و همچنین درباره تیم ملی آلمان صحبت کرده است.

به گزارش کاپ، خدیرا که سابقه قهرمانی جهان به همراه تیم ملی آلمان را هم دارد در تابستان به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید به یوونتوس رفت. او در مصاحبه ای با کیکر درباره زندگی اش در تورین گفته است: در ایتالیا برای فوتبال زندگی می کنند. در واقع آنجا فوتبال یک مذهب است. من خیلی خوشحالم که در یوونتوس هستم. یوونتوس باشگاه بزرگی است و به محض این که من این شانس را پیدا کردم که به این باشگاه بروم، نتوانستم پیشنهادشان را رد کنم.

خدیرا 57 بازی ملی در کارنامه دارد و درباره انگیزه اش برای بازی در تیم ملی هم گفته است: برای بازی های قهرمانی اروپا آماده می شویم. نباید ارزشمان را از یاد ببریم. ما تیم قدرتمندی هستیم و در گذشته این را نشان داده ایم. من با کسانی که بعد از جام جهانی تصمیم به ترک تیم ملی گرفتند موافق نیستم. ما بازیکنان باتجربه تر باید به جوان تر ها کمک کنیم و کاری کنیم که تازه واردها زودتر هماهنگ شوند. 


برچسب‌ها: سامی خدیرا، یوونتوس، سری آ، ایتالیا،المپیک ,

تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 ا 19:51 نويسنده : صالح ا

ابویی گلزن ترین بازیکن تیم ملی هندبال برابر ازبکستان

 

تیم ملی هندبال در ادامه رقابت های انتخابی المپیک از سد ازبکستان گذشت.

به گزارش کاپ، در دیدار تیم ملی هندبال برابر ازبکستان احسان ابویی با 12 گل؛ مهدی موسوی با 5 گل، مهرداد صمصامی با 4 گل، پویا نوروزی نژاد با 3 گل، دانیل کومایش،سلامان بربط، جلال کیانی و شاهو نصرتی هر کدام با 2 گل و محمد رضا رجبی با یک گل درخشیدند.

بهترین گلزن ازبکستان زوخید دوشانف و رجبوی اسلاموف با 5 گل بودند.

 

قضاوت این دیدار را حسین الموت و سمیر مرهون داوران بین المللی بحرینی بر عهده داشتند

 

 


برچسب‌ها: گلزن ترین , ایبویی , هندبال , المپیک ,

تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 ا 19:41 نويسنده : صالح ا

الکس: یووه هنوز هم خطرناک است

مدافع میلان معتقد است که با وجود شروع ضعیف این فصل یوونتوس هنوز تیم خطرناکی است.

به گزارش کاپ، مدافع برزیلی روسونری روز جمعه در گفتگویی با شبکه میلان گفته: برای بازی مقابل یک تیم بزرگ آماده می شویم. می توانیم بازی خوبی ارائه دهیم. می رویم تا 3 امتیاز را به خانه بیاوریم. بازی خیلی مهمی برای ما است و باید سعی کنیم و برنده باشیم. در دوران خوبی هستیم. در حمله خوب کار می کنیم و باید به خوب دفاع کردن هم فکر کنیم چون دیر یا زود گل می زنیم. چیزی که باید بیشتر  از همه از آن بترسیم این است که آن ها برای مدتی طولانی در کنار هم بازی کرده اند. امسال کارشان را خوب شروع نکردند، اما همیشه تیم فوق العاده خطرناکی هستند و ما نباید آن ها را دست کم بگیریم. 


برچسب‌ها: الکس، میلان، سری آ، ایتالیا،المپیک ,

تاريخ : جمعه 22 آبان 1394 ا 20:14 نويسنده : صالح ا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شاگردان ویسنته دلبوسکه  در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی به دست آورده اند و در فرم خوبی قرار دارند.  اسپانیا در 5 بازی اخیر ، گلی دریافت نکرده و خط دفاع و دروازه‌بان این تیم عملکردی بسیار خوب داشته اند.

اسپانیا نیز مثل انگلیس عملکرد بسیار خوبی در مقدماتی یورو داشت و موفق شد در 9 بازی از 10 بازی اش به پیروزی برسد. از همین رو، تقابل آنها با انگلیس با وجود دوستانه بودن بازی، از حساسیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.ایسکو، خوانفران و سرجیو راموس به دلیل مصدومیت در فهرست دلبوسکه برای این بازی قرار نگرفته اند.

شاگردان روی هاجسون پس از کسب 10 پیروزی در 10 بازی مقدماتی یورو، حال با آمادگی کامل برای دیدارهای دوستانه پیش از شروع یورو 2016 حاضر خواهند شد. انگلیس نیز مثل اسپانیا در 5 بازی اخیر خود 5 پیروزی کسب کرده و در این 5 دیدار تنها 2 گل دریافت کرده است.

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای اسپانیا و 2 پیروزی برای انگلیس به ثبت رسیده است. با این حال، آخرین دیدار دو تیم، 4 سال پیش و در سال 2011 برگزار شد. جیمز میلنر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سه شیرها نخواهد بود


برچسب‌ها: اسپانیا ، انگلیس ، فوتبال ،المپیک ,

تاريخ : جمعه 22 آبان 1394 ا 20:11 نويسنده : صالح ا

بازیکنان آلمان ساعتی پیش، مجبور شدند هتل محل اقامت خود در پاریس را تخلیه کنند.


 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان برای انجام یک بازی دوستانه که قرار است امشب برگزار شود در هتل مولیتور پاریس به سر می برد اما ساعتی پیش از سوی پلیس فرانسه دستور تخلیه این هتل صادر شد. 
دلیل این مساله، تهدید به بمبگذاری این هتل عنوان شده است. این اتفاق زمانی رخ داد که بازیکنان آلمان قصد صرف ناهار در هتل را داشتند. 
لوپاریزین گزارش داده است که 250 نفر در این هتل اقامت داشتند و همگی هتل را ترک کرده اند. برخی بازیکنان آلمان نیز در سالن بدنسازی هتل حضور داشتند و بلافاصله مجبور به ترک محل شدند.

 

 


برچسب‌ها: تهدید،بمبگزاری،درهتل،المپیک ,

تاريخ : جمعه 22 آبان 1394 ا 20:6 نويسنده : صالح ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.