خوشحالی های متفاوت به سبک آقای گل

مهدی طارمی امروز مرد اول میدان شهر قدس بود. از هر نظر هم از لحظا فنی و هم در بحث ایجاد حاشیه.

به گزارش کاپ، مهدی طارمی امروز مرد اول میدان شهر قدس بود. مهاجم 23 ساله پرسپولیس با دو گلی که زد هم تیمش را به رتبه چهارم رساند و هم خودش را با 9 گل به عنوان آقای گلی نیم فصل رساند.


برچسب‌ها: مهدی طارمی، پرسپولیس تهران، راه آهن پرسپولیس،المپیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 ا 19:29 نويسنده : صالح ا

عبدی-در-تمرینها-مربیان-را-گول-نزنیم

وبسایت رسمی برنامه نود -  بازیکن تیم راه آهن می‌گوید همه بازیکنان از جمله خودش در عدم موفقیت تیم راه آهن تاثیرگذار بوده‌اند.
به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، بهادر عبدی بعد از بازی راه آهن و پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از خود من گرفته تا تمام بازیکنانی که بازی می‌کنند یا نمی‌کنند، صددرصد مقصر هستیم و باید اشتباهات خود را قبول کنیم. بازیکنان در تمرین‌ها طور دیگری خود را به مربیان نشان می‌دهند اما در زمین مسابقه خوب کار نمی‌کنند.
او افزود: باید آنچه که هستیم را در تمرین‌ها به مربی نشان دهیم. نباید در تمرین‌ها مربی را گول بزنیم. 


برچسب‌ها: داخلی ، راه آهن ،بهادر عبدی،المپیک ,

تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 ا 19:25 نويسنده : صالح ا

پایان رویای منچستر/ قرارداد مولر رسما امضا شد

توماس مولر،بازیکن آلمانی تیم بایرن مونیخ رسما قرارداد جدید خود را تا پیان سال 2021 امضا کرد.
به گزارش کاپ،باشگاه منچستر یونایتد که قصد داشت ماه آینده وارد مذاکرات جدی با بایرنی ها برای انتقال توماس مولر به اولدترافورد شود با امضای قرارد جدید این بازیکن،رویای خود را تمام شده دید.
مولر پس از تمدید قرادادش گفت:من اهل مونیخ هستم و از 15 سال قبل اینجا زندگی می کنم.بسیار خوشحال و مغرور هستم که قراردادم با بایرن مونیخ تمدید شده است


برچسب‌ها: توماس مولر، بایرن مونیخ، منچستریونایتد،المپیک ,

تاريخ : جمعه 27 آذر 1394 ا 19:22 نويسنده : صالح ا

هافبک نفت به "پرسپولیس" می رود؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، مدیر برنامه های مهدی شیری، هافبک تیم فوتبال نفت تهران به تمرین پرسپولیس رفت.

مدیر برنامه های این بازیکن که ساکن آلمان است همان شخصی است که علی دایی و کریم باقری را به بوندس لیگا معرفی کرده است. پیش از این گفته می شد شیری از آرمینیابیله فلد و دسلدورف هم پیشنهاد دارد ولی با حضور مدیربرنامه های او در تمرین پرسپولس شایعاتی پیرامون پیشنهاد پرسپولیس به این بازیکن مطرح شده است.

این درحالی است که این شخص در واکنش به این شایعات اعلام کرده با پانادیچ رفاقت دیرینه دارد و برای دیدن دوستش به تمرینات پرسپولیس رفته بود



تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 ا 21:27 نويسنده : صالح ا

قلعه نویی به قهرمانی چه گفت؟ 

سرمربی تیم تراکتورسازی از داور بازی تیمش مقابل استقلال دلجویی کرد.

به گزارش کاپ،محسن قهرمانی پس از بازی تراکتورسازی مقابل استقلال،به سمت محسن قهرمانی رفت و او را در آغوش گرفت.

قهرمانی که به شدت از برخی مسائل ناراحت به نظر می رسید،خطاب به قلعه نویی گفت که حرف های زیادی برای گفتن دارد و می خواهد به 90 برود تا آنها را بگوید.

سرمربی تراکتور هم از وی دلجویی کرد و گفت که به خدا توکل کن و نگران نباش


برچسب‌ها: امیر قلعه نویی , تراکتورسازی تبریز , محسن قهرمانی , المپیک ,

تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 ا 21:25 نويسنده : صالح ا

مسی: انتقادات مرا اذیت می کنند/ عمدا سرود ملی را نمی خوانم!

لیونل مسی گفته که از انتقادات از عملکرد او در بازی های تیم ملی آرژانتین خسته شده است.

به گزارش کاپ، مسی در مصاحبه ای گفته: وقتی به من می گویند بیشتر زحمت بکش اذیت می شوم. شما لباس این تیم را احساس نمی کنید. ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که توانستیم به فینال جام جهانی و کوپا آمریکا برسیم. اما طوری رفتار می کنند انگار ما اصلا کاری نکرده ایم. اما ما به دو فینال رسیدیم. ما نبردیم، شما باشید چه می توانید بکنید، اما ما به فینال رسیدیم. در مرحله یک هشتم نباختیم. فوتبال فقط تاثیرگذاری نیست. ما اوقات بد هم در جام جهانی داشته ایم، در فینال به آلمان باختیم، اما ما بازیکنان خوبی داریم و شانس بردن آن را داریم. در بازی با شیلی هم همین طور بود و در پنالتی باختیم.

او درباره سکوتش در هنگام پخش سرود ملی آرژانتین هم گفت: وقتی مردم به من حمله می کنند اذیت می شوم. به همین دلیل سرود ملی را نمی خوانم. برای حس کردنش نیاز نیست آن را حتما بخوانم. هرکس آن را به سبک خودش حس می کند. همیشه اولویت من بازی کردن در تیم ملی است و می خواهم همه چیز را ببرم. مطمئنم که کوپا آمریکا دوباره عالی خواهد شد. 


برچسب‌ها: مسی، آرژانتین، بارسلونا، لالیگا،المپیک ,

تاريخ : یک شنبه 22 آذر 1394 ا 21:21 نويسنده : صالح ا

نفت تهران در این فصل چه از نظر عملکرد دفاعی و چه از نظر حمله آمار بدی را از خود به جای گذاشته است.


 

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران در بدین جای فصل تنها 11 گل زده است، یعنی در هر بازی یک گل که هرگز نمی تواند آمار خوبی برای تیمی باشد که می خواهد در پایان فصل جزو تیم های مدعی باشد. این تیم همچمنین در مجموع 11 بازی که در لیگ برتر برگزار کرده 11 گل هم خورده است که این می تواند ثابت کند منصوریان با وجود جذب بازیکنانی مثل کارلوس سانتوس و سیدجلال حسینی انتظارات را از خط دفاع خود بالا برده بود. 

به نظر می رسد بازیکنانی که منصوریان در نقل و انتقالات گرفته نتوانسته انتظارات او را برآورده کنند مگر اینکه بتواند در ادامه لیگ نتایج تیمش را تغییر بدهد.

برچسب‌ها: نفت تهران , امار بد , المپیک ,

تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 ا 20:31 نويسنده : صالح ا

احسان لشگری لشکری

آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال برنز مسابقات جایزه بزرگ باکو شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به آذربایجان، آزادکار وزن 86 کیلوگرم کشورمان با شکست حریف آمریکایی خود صاحب مدال برنز مسابقات جایزه بزرگ باکو شد.

در 86 کیلوگرم احسان لشگری ابتدا برابر کوریاماگمدوف از روسیه در یک کشتی زیبا با نتیجه 6 بر 3 به برتری رسید تا قدرت خود را به حریفان دیکته کرده باشد.

لشگری در دور دوم با حساب 11 بر 7 سردار بوکه از ترکیه را شکست داد تا راهی دور سوم شود. لشگری در نیمه نهایی با نورماگمدوف قهرمان جوانان جهان مصاف داد و در شرایطی که مقابل این حریف آذری با حساب 7 بر 5 پیش بود در کمال ناباوری با ناداوری محض مقابل حریفش تن به شکست داد تا از رسیدن به فینال باز بماند. لشگری در دیدار رده‌بندی مقابل داوید تیلور از آمریکا با حساب 10 بر صفر به برتری رسید تا مدال برنز را بدست آورد.

آمیناشویلی از گرجستان دیگر مدال برنز این وزن را به دست آورد. در فینال مسابقات نیز نورماگمدوف و گوتسیف از آذربایجان با هم مصاف دادند و در نهایت گوتسیف با نتیجه 2 بر صفر حریفش را برد تا مدال طلای این وزن را به دست آورد.


برچسب‌ها: لشگری،با شکست،حریف امریکا،المپیک ,

تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 ا 20:12 نويسنده : صالح ا

به گزارش مشرق، رضا یزدانی کشتی گیر خوب کشورمان در فینال دومین دوره جام باشگاه های جهان در کمتر از دو دقیقه با نتیجه 10 بر صفر مقابل جک وارنر قهرمان آمریکایی المپیک لندن به پیروزی دست یافت.

این کشتی‌گیر که به شدت از این شکست ناراحت و عصبانی بود ضرباتی را به تابلوهای تبلیغاتی وارد کرد و بعد از حضور در رختکن نیز با کوبیدن مشت و لگد به دیوار رختکن عصبانیت و ناراحتی خود را از این شکست نشان داد.

تیم بیمه رازی با پیروزی مقابل تایتا مرکوری آمریکا قهرمان دومین دوره کشتی آزاد جام باشگاه جهان شد.


برچسب‌ها: عصبانیت ، کشتی گیر ، آمریکایی ،المپیک ,

تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 ا 20:7 نويسنده : صالح ا

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق اعلام علی کفاشیان، فدراسیون‌های فوتبال دو کشور مقدونیه و نروژ برای برگزاری دیدار دوستانه با ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و در صورت نهایی شدن توافقات، دیدار دوستانه با تیم ملی این دو کشور برگزار خواهد شد.
از همین‌رو، دبیرکل فدراسیون فوتبال نروژ قرار است سفری به ایران داشته باشد تا در خصوص برگزاری این دیدار دوستانه با علی کفاشیان و علیرضا اسدی مذاکره کند.
با توجه به خالی بودن برنامه تیم ملی در خرداد ماه 95 برای برگزاری دیدار دوستانه این احتمال وجود دارد که توافقاتی بین فدراسیون ایران و نروژ برای برگزاری بازی دوستانه در این زمان صورت بگیرد.
ضمن اینکه هنوز پیشنهادی برای برگزاری این دیدار دوستانه در ایران یا نروژ صورت نگرفته و در خصوص این مسئله نیز قرار است مسئولان فدراسیون دو کشور در جلسه‌ای که پیش‌روست، توافق کنند.
البته این مسئله به نظر کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی نروژ هم بستگی دارد و آنها باید نظر نهایی را در این خصوص بدهند.
ابتدا قطعی شدن این بازی اهمیت زیادی دارد و سپس در صورتی که کی‌روش بخواهد تیمش را در خرداد ماه در تهران تمرین بدهد، این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و در غیر این صورت اُسلو (پایتخت نروژ) یا کشور دیگری میزبان دیدار دوستانه ایران و نروژ خواهد بود.
اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در این تاریخ از اول خرداد ماه 95 آغاز خواهد شد و تیم ملی می‌تواند در تاریخ 13 و 18 خردادماه دو دیدار دوستانه برگزار کند.


برچسب‌ها: یم ملی ، فوتبال ، ایران ، 1395 ، نروژ ، کی روش،المپیک ,

تاريخ : جمعه 6 آذر 1394 ا 20:3 نويسنده : صالح ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.