شنای-پرسپولیس-خلاف-جریان-آب-در-خلیج-فارس

وبسایت رسمی برنامه نود -  برگزاری اردوی یک تیم فوتبال ایرانی در امارات در شرایطی که این کشور کوچک عربی اظهارات سخیفی علیه ایران داشته است، با هیچ منطقی پذیرفتنی نیست.


برچسب‌ها: پرسپولیس،داخلی،المپیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 18 دی 1394 ا 10:26 نويسنده : صالح ا

المپیک 2016 ریو

آتش‌سوزی در یکی از اماکن میزبان المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو، برزیل را با حاشیه جدیدی مواجه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان شهر ریو اعلام کرد که آتش‌سوزی رخ داده در یکی از دفاتر استقرار یافته در «بارا المپیک پارک» به سرعت کنترل شده است.

بعد از ظهر دیروز (پنجشنبه) یک آتش‌سوزی کوچک در محل اصلی بازی‌های 2016 رخ داد که البته به سرعت کنترل شد و هیچ‌کس آسیب ندید.

این دفتر موقت برای انجام ساخت و سازها در نزدیکی زمین تنیس بارا المپیک پارک استقرار یافته بود. با توجه به اینکه رسانه ها تمرکز زیادی بر روی این بازی‌ها دارند، هرگونه حادثه‌ای به سرعت در ابعاد بزرگ منعکس می‌شود.


برچسب‌ها: اتش سوزی ،المپیک،پارک،المپیک ,

تاريخ : جمعه 18 دی 1394 ا 10:22 نويسنده : صالح ا

الکمار

تیم هلندی ملی‌پوش ایرانی در اسپانیا مقابل غول فوتبال بلژیک به تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم آ زد آلکمار هلند در حضور علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش کشورمان بازی دوستانه در کمپ تمرینی‌اش در اسپانیا مقابل بروژ بلژیک را با تساوی 2 - 2 خاتمه داد.

 در حضور پرتحرک جهانبخش، فلار در دقیقه 13 و هنریکسن در دقیقه 24 ، آلکمار را پیش انداختند، اما گل‌«دیرککس» در دقیقه 42 و پنالتی «گدوز» در دقیقه 45 برای غول فوتبال بلژیک بازی را به تساوی کشاند.


برچسب‌ها: تساوی ،جهانبخش،اسپانیا،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394 ا 21:7 نويسنده : صالح ا

برترین لژیونر فوتبال آلمان انتخاب شد

بازیکن میانی تیم فوتبال آرسنال از سوی مجله کیکر به عنوان بهترین بازیکن آلمانی شاغل در لیگ‌های خارجی معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسوت اوزیل به دلیل عملکرد خوبی که در فصل ۱۶-۲۰۱۵ برای توپچی‌های لندن داشته به عنوان برترین لژیونر آلمانی انتخاب شده است. اوزیل در میان دیگر بازیکنان آلمانی شاغل در لیگ های دیگر از جمله تونی کروس، سامی خدیرا و باستین شواین اشتایگر به این عنوان انتخاب شده است. اوزیل چهار پاس گل دیگر در رقابتهای این فصل لیگ برتر بدهد به رکورد ۲۰ پاس گل تیه ری آنری خواهد رسید.

انتخاب اوزیل به عنوان برترین لژیونر در حالی رخ می دهد که وی در سطح کلاس جهانی هنوز نظر بسیاری را جلب نکرده از جمله لوتار ماتئوس که اعتقاد دارد انتظار بیشتری از این بازیکن وجود دارد. کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان در این خصوص به عملکرد ضعیف این بازیکن در شکست ۴ بر صفر آرسنال مقابل ساوتهمپتون اشاره می کند.

 


برچسب‌ها: برترین ،لژیونر، فوتبال، اوزیل، المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 17 دی 1394 ا 21:3 نويسنده : صالح ا

باشگاه استقلال خواستار شد/جذب ترابی در ازای پروپیچ

باشگاه استقلال در پاسخ به خواسته باشگاه سایپا بازیکن ملی پوش این تیم را خواست.

به گزارش کاپ، باشگاه سایپا طی نامه ای به باشگاه استقلال تهران خواستار به خدمت گرفتن مهاجم کروات این تیم شد که این موضوع با مخالفت سرمربی استقلال روبرو شده است.

استقلالی ها به خواسته سرمربی خود در صورتی حاضر به انتقال پروپیچ به سایپا هستند که این باشگاه نیز مهدی ترابی ملی پوش خود که عضو تیم امید نیز هست را به استقلال بدهند که احتمال پذیرش این خواسته از سوی باشگاه سایپا کم است.


برچسب‌ها: استقلال تهران، پروپیچ، ترابی،المپیک ,

تاريخ : دو شنبه 14 دی 1394 ا 19:31 نويسنده : صالح ا

ملوانی های بندرانزلی پیش از بازی برابر استقلال امروز به اردو رفتند تا به دور از هیاهو آماده بازی شوند.


 

به گزارش "ورزش سه"، امروز و از ساعت 12 بازیکنان و کادرفنی ملوانی ها به اردو رفتند تا آماده بازی برابر استقلال شوند، آنها که این روزها شرایط پرحاشیه ای داشتند ترجیح دادند تا به اردو بروند. 

انزلی چی ها که پیش از نهار وارد هتل شدند اقدام به صرف نهار کردند چرا که باید ساعاتی بعد تمرین عصر خود را برگزار کنند و نکته جالب صرف نهار این تیم خوراک ماهی بسیاری از بازیکنان بود. 

انزلی چی ها فردا و از ساعت 14:30 در ورزشگاه تختی، میزبان استقلال تهران خواهند بود.


برچسب‌ها: ملوان بندرانزلی،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 10 دی 1394 ا 18:30 نويسنده : صالح ا

سرمربی-شیلی-گزینه-جدید-هدایت-چلسی

 

وبسایت رسمی برنامه نود - خورخه سامپائولی، مربی تیم ملی شیلی تبدیل به یکی از گزینه های چلسی برای فصل آینده شده است.

به گزارش وبسایت نود، آبراموویچ به عنوان یک مربی ایده آل در فصل آینده می گردد. هیدینک موقتا هدایت این تیم را به عهده گرفته اما احتمالا در پایان فصل جای خود را به مربی دیگری خواهد داد.

سیمئونه اصلی ترین گزینه چلسی است اما سامپائولی که با شیلی قهرمان کوپا آمه ریکا شد هم یکی از گزینه های اصلی چلسی به شمار می رود.


برچسب‌ها: خارجی ، شیلی ، اختصاصی،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 3 دی 1394 ا 13:18 نويسنده : صالح ا

باشگاه سانتوس قصد دارد از بارسلونا به دلیل عدم پرداخت پاداش رسیدن نیمار به جمع نامزد‌های نهایی توپ طلا به فیفا شکایت کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بندی در قرارداد بین دو باشگاه وجود دارد که طی آن، در صورتی که نیمار به جمع 3 نامزد نهایی توپ طلا راه یافته باشد، باشگاه بارسلونا باید 2 میلیون یورو به سانتوس پرداخت کند. انتقال نیمار به بارسلونا خود با جنجال‌های فراوانی روبرو بوده و موضوع بارها به دادگاه کشیده شده است. 
در ابتدا باشگاه سانتوس اعلام کرد که 17.5 میلیون از فروش نیمار عایدش شده ولی بعدها در دادگاه مشخص شد که بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیمار 80 میلیون یورو هزینه کرده و باقی این مبلغ به حساب شخص سومی واریز شده است.
به نظر می‌رسد بخشی از بندهای قرارداد بین دو باشگاه به صورت مستقل منعقد شده و در قراردادهایی که به فیفا تحویل داده شده، این بندها وجود نداشته است. بارسا اقدامی برای پرداخت 2 میلیون یورو انجام نداده و از همین رو باشگاه سانتوس قصد شکایت دارد.

 


برچسب‌ها: نیمار، بارسلونا ،برزیل،سانتوس،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 3 دی 1394 ا 13:10 نويسنده : صالح ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.