ناچو، مدافع رئال مادرید معتقد است که اگر رونالدو در یک دیدار موفق به گلزنی نشود، پس از بازی ناراحت خواهد بود.

 


 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در 11 بازی برای تیمش 8 گل به ثمر رسانده ولی در 4 بازی اخیر تنها موفق به زدن یک گل شده است. حال تیمش در دیدار بعدی باید به مصاف بارسلونا برود ولی ناچو مطمئن است که رونالدو دوباره به فرم خوبش بازخواهد گشت و گلزنی خواهد کرد.
او گفت:" ما درباره بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید صحبت می‌کنیم. من فقط از او حمایت نمی‌کنم بلکه به او ایمان دارم. او گل‌های بیشتری برای رئال خواهد زد. وقتی گل نمی‌زند، خوشحال نیست ولی انگیزه اش بسیار بالاست. اگر گلزنی نکند، خوشحال نخواهد بود."
پس از شکست مقابل سویا، انتقادات از بنیتس بسیار بالا گرفته و این در حالیست که سرمربی اسپانیایی تنها یک شکست در طول فصل داشته است. ناچو در این رابطه گفت:" ما فقط یک بازی باختیم و همه ی اتفاقات بد شروع شدند. فقط یک شکست داشتیم و همه چیز خوب است. بازیکنان با مربی متحد هستند و آماده ال کلاسیکو هستیم."

 


برچسب‌ها: کریستیانو رونالدو ، ناچو فرناندز ،رئال مادرید،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394 ا 13:33 نويسنده : صالح ا

کفاشیان جدی‌تر باشد!

به گزارش افکارخبر، نصرالله سجادی با حضور در غرفه مهر در بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در مورد نامه اخیر وزیر ورزش مبنی بر ورود ویژه وی به بحث داوری‌های فوتبال که به دنبال نامه سرپرست باشگاه پرسپولیس در اعتراض به قضاوت دیدار مقابل ذوب آهن ارسال شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: البته دستور ورود ویژه به بحث داوری های فوتبال صرفا برای پرسپولیس نبود، بلکه در این نامه وزیر ورزش دستور رسیدگی به قضاوت های انجام شده در رابطه با همه تیم هایی که فعالیت حرفه ای دارند را، داده است

 


برچسب‌ها: کفاشیان , جدیدتر , المپیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394 ا 13:25 نويسنده : صالح ا

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال عنوان کرد که از اخراج شدنش از این تیم در تابستان گذشته بسیار ناراحت است.

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی موفق شد پس از 12 سال، رویای دسیما را برآورده کرده و دهمین جام اروپایی را برای رئال به ارمغان بیاورد. با این حال، عملکرد ضعیف در سال دوم حضورش در این تیم باعث شد که در پایان فصل توسط مدیران رئال کنار گذاشته شود. او که ارتباط بسیار صمیمی و نزدیکی با بازیکنانش داشت، عنوان کرد که از اخراج شدن بسیار ناراحت است.
او گفت:" اخراج شدن بخشی از کار مربی گری است ولی اگر از من بپرسید، اخراج شدنم از رئال درست نبود. من واقعا، واقعا ناراحت بودم زیرا رابطه ی خیلی خوبی با بازیکنانم داشتم. از تمرین دادن رئال واقعا لذت می‌بردم. آنها خیلی جدی و حرفه ای بودند. بیش از اخراج شدن از چلسی ناراحت شدم."
آنچلوتی سپس به تمجید از رونالدو پرداخت و گفت:" رونالدو حقیقتا حرفه ای ترین بازیکنی است که با او کار کرده ام. من فیلم مستند زندگی اش را تماشا کردم و خوب بود ولی میزان حرفه ای گری او را نشان نمی‌داد. گاهی وقتی از بازی‌های اروپایی برمی‌گشتیم، ساعت حدود 3 بامداد بود ولی رونالدو به خانه نمی‌رفت. به جایش به زمین تمرین می‌رفت تا برای ریکاوری بدنش در وان یخ برود. به عنوان تیم، آنها واقعا حرفه ای بودند. کاسیاسف مودریچ، همچنین بیل. کارم با بیل کمی سخت بود زیرا من عادت کرده بودم که به اسپانیایی با بازیکنان صحبت کنم ولی او انسان خوبی است."


برچسب‌ها: کارلو آنچلوتی ، رئال مادرید ،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 21 آبان 1394 ا 13:18 نويسنده : صالح ا

سوشا مکانی به مناسبت چهلمین روز درگذشت هادی نوروزی تصویر زیر را منتشر کرد.


برچسب‌ها: سنگ قبر هادی نوروزی | ورزشی | هادی نوروزی | پرسپولیس | المپیک| ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1394 ا 20:11 نويسنده : صالح ا

هافبک_مهاجم سپاهان به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران اردوی تیم ملی امید را از دست داد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، حسین فاضلی درمورد صعود سپاهان به مرحله بعدی جام حذفی و پیروزی مقابل راه آهن گفت: اول از همه اینکه خیلی ناراحتم به دلیل مصدومیت در این بازی نبودم و نتوانستم تیمم را همراهی کنم ولی از اینکه بردیم و راهی مرحله بعد شدیم خوشحالم.

او درمورد تغییرات در سپاهان ادامه داد: در حیطه وظایف من نیست و نظر مسوولان باشگاه بوده ،برای آقای فرکی و همچنین آقای نویدکیا آرزوی موفقیت می کنم.

بازیکن زردپوشان اصفهان درمورد وضعیت مصدومیتش افزود: متاسفانه به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران نتوانستم یک هفته با تیم تمرین کنم و اردوی تیم ملی امید را از دست دادم،با آقای خاکپور مشورت کردم و ایشان صلاح دید این اردو را استراحت کنم و در اردوهای بعدی با صلاح دیدشان شرکت کنم.

برچسب‌ها: حسین فاضلی فولادمبارکه سپاهان ،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1394 ا 20:9 نويسنده : صالح ا

تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال در مکان نخست آسیا و 43 دنیا ایستاد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال تیم ملی ایران با 651 امتیاز و چهار پله سقوط نسبت به ماه گذشته در مکان چهل‌وسوم جهان و نخست آسیا ایستاده است. همچنین در آسیا پس از تیم ملی ایران، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، امارات و ازبکستان در مکان‌های بعدی جای دارند.

رده‌بندی 10 تیم برتر آسیا در ماه نوامبر :
1- ایران 651 امتیاز
2- کره‌جنوبی
3- ژاپن
4- استرالیا
5- امارات
6- ازبکستان
7- عربستان
8- اردن
9- چین
10- قطر

همچنین رده‌بندی 10 تیم برتر فیفا به ترتیب زیر است :
1- بلژیک
2- آلمان
3- آرژانتین
4 -پرتغال
5- شیلی
6- اسپانیا
7- کلمبیا
8- برزیل
9- انگلیس
10- اتریش

 
 
 

برچسب‌ها: تیم ملی،چهار پله،سقوت،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1394 ا 20:3 نويسنده : صالح ا

الکاس نوشت؛ آمار عالی تیم تیموریان

سایت الکاس نوشت:تیم آندارنیک تیموریان در چهار بازی اخیر سه بار پیروز شده است.
به گزارش گاپ و به نقل از سایت الکاس،تیم ام صلال با شکست یک بر صفر تیم لخویا 15 امتیازی شدند تا به مکان چهارم جدورده بندی لیگ ستارگان برسند.
الکاس در ادامه می نویسد:تیم ام صلال بازی آغازین هفته هشتم لیگ ستارگان را برد و از آن سو تیم لخویا همچنان در حال از دست دادن امتیازات پیاپی است.
آندرانیک تیموریان 82 دقیقه در ترکیب تیم ام صلال بازی کرد و سپس جای خود را به ذیاب حسن داد.ملی پوش ایرانی تیم ام صلال در دقیقه 59 از داور میدان کارت زرد گرفت.


برچسب‌ها: آندرانیک تیموریان، ام صلال،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1394 ا 19:55 نويسنده : صالح ا

تیم فوتبال پرسپولیس قرار است در تعطیلات نیم‌فصل دیدار دوستانه‌ای با خونه‌به‌خونه بابل در این شهر با یاد مرحوم نوروزی برگزار کند.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی مراسم چهلم درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس در روستای کپورچال بابل برگزار شد که در حاشیه این مراسم حسن‌زاده و علی امیری، مالک و عضو هیات مدیره باشگاه خونه‌به‌خونه بابل دیداری را با طاهری سرپرست پرسپولیس برگزار کردند.

قرار شد با پیشنهاد این باشگاه و موافقت طاهری، پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل دیدار دوستانه‌ای را با این تیم داشته باشد. این بازی با یاد و خاطره هادی نوروزی برگزار می‌شود. در زمان این صحبت‌ها بنگر، میثم بائو، رضا نوروزی و رضا نورمحمدی حضور داشتند.

 


برچسب‌ها: بازی دوستانه،به یاد،هادی نوروزی،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1394 ا 19:48 نويسنده : صالح ا

اولین شب زندان کریم بنزما!

کریم بنزما بر خلاف تصورات، امشب از زندان آزاد نشد و باید تا فردا در سلولی در پاسگاه پلیس منطقه ورسای باقی بماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بنزما که صبح دیروز خود را برای ادای توضیحات در مورد پرونده اخاذی از متئو والبوئنا به پلیس ورسای معرفی کرده بود، دستگیر و زندانی شد. ساعاتی پیش وکیل او اعلام کرد که این ستاره رئال تا امشب از زندان آزاد خواهد شد اما در نهایت اینجنین نشد و کریم بنزما امشب را در حبس باقی خواهد ماند. 


بنزما یکی از افراد مظنون در پرونده اخاذی از والبوئنا، ملی پوش فرانسوی باشگاه لیون است. او متهم است که با در دست داشتن یک فیلم غیر اخلاقی از والبوئنا، اقدام به اخاذی از وی نموده است. وکلا و اطرفیان بنزما اطمینان دارند که این بازیکن خیلی زود از اتهامات وارده تبرئه خواهد شد. طبق قوانین فرانسه، بنزما حتی بدون اثبات شدن اتهاماتش، می تواند دو روز در زندان باقی بماند.

انتهای پیام


برچسب‌ها: کریم بنزما،اولین شب،زندان،المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1394 ا 16:30 نويسنده : صالح ا

میثم مجیدی و جابرانصاری ،دو خرید جدید استقلال برای این تیم گل زدند.


 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال توانست در برابر فولاد با نتیجه ٣-١ پیروز شود و در مرحله بعد حریف نفت تهران شود.

دو گل از گل های آبی ها را، بازیکنان جدید این فصل استقلال زدند، میثم مجیدی و جابرانصاری برابر فولاد بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند، خریدهای طلایی مظلومی.

برچسب‌ها: استقلال تهران , میسم مجیدی , جابر انصاری , المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1394 ا 16:20 نويسنده : صالح ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.