به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مهم‌ترین بازی شب دوم هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری قاطعانه بایرن مونیخ مقابل آرسنال همراه شد.

در این بازی که در ورزشگاه "آلیانتس آره‌نا" "مونیخ" برگزار شد، لواندوفسکی (10)، مولر (29 و 89)، آلابا (44) و آرین روبن (55) برای بایرن گل زدند و آرسنال در دقیقه 69 توسط ژیرو به گلی زیبا رسید تا این بازی گروه ششم، 5 بریک به سود بایرن خاتمه یابد و تیم مونیخی شکست 2 بر صفر بازی رفت را جبران کند.

در دیگر بازی گروه ششم، المپیاکو یونان 2 بر یک دیناموزاگرب را برد تا آرسنال با سه امتیاز در آستانه حذف قرار بگیرد. در این گروه بایرن با 9 امتیاز در صدر است.

چهارشنبه شب همچنین نیمار در دقایق 30 (پنالتی) و 83 و لوئیز سوارس در دقیقه 60 برای بارسلونا گل زدند تا این تیم در خانه 3 بر صفر "باته بوریسوف" از بلاروس را شکست دهد.

"آ اس رم" هم در حالی که برتری 2 بر صفر خانگی مقابل بایرلورکوزن را از دست داده بود با پنالتی پیانیچ، 3 بر 2 پیروز شد. در این گروه بارسلونا با 10 امتیاز صدرنشین گروه پنجم است. رم در این بازی سریع‌ترین گل تاریخ باشگاه خود را در ثانیه 100 بازی به ثمر رساند.

چلسی با گل به خودی دقیقه 34 "دراگوویچ" و گلزنی "ویلیان" در دقیقه 83 مقابل گل دقیقه 78 "دراگوویچ" در خانه 2 بریک دیناموکیف را برد و پورتو 3 بریک در خانه نماینده رژیم صهیونیستی پیروز شد. پورتو، صدرنشین 10 امتیازی، صعود خود از گروه هفتم را قطعی کرده است.

در گروه هشتم هم "خنت" یک بر صفر والنسیا را برد و لیون در خانه 2 بر صفر مغلوب "زنیت" شد. زنیت، صدرنشین 12 امتیازی هم صعودش از این گروه را جشن گرفت.


برچسب‌ها: پیروزی , پرگل , بایرن , بارسا , المپیک ,

تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1394 ا 10:26 نويسنده : صالح ا

 

میثم مجیدی مدافع گلزن استقلال که همواره در لحظه ارسال ضربات کرنر در محوطه جریمه حریفان حضور دارد، دروازه علی سلیمی دروازه‌بان فولاد را اینطور باز کرد.


 

به گزارش "ورزش سه"، مجیدی با پرشی نسبتا بلند با استفاده از اشتباه گلر فولاد تیمش را به بازی برگرداند تا در ادامه حنیف عمران‌زاده نیز کپی این گل را به ثمر برساند.


برچسب‌ها: مجیدی , مدافع گلزن , استقلال , المپیک بلاگ ,

تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 19:57 نويسنده : صالح ا

خبر بد برای بازی حساس استقلال

به گزارش افکارخبر، اسماعیل شریفات که روز گذشته از سوی کمیته انضباطی با محرومیت مقابل استقلال مواجه شده بود، مجوز بازی اش صادر شد.

پس از پیگیری های مسئولان باشگاه فولاد، مجوز بازی شریفات برای دیدار امروز مقابل استقلال صادر شده است.

حسین عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی در این باره اظهار داشت: محرومیت اسماعیل شریفات مربوط به بازی های لیگ برتر است و این بازیکن می تواند در جام حذفی امروز مقابل استقلال به میدان برود.

دیدار استقلال و فولاد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.


برچسب‌ها: هافبک , تیم , فوتبال , فولاد , المپیک ,

تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 19:48 نويسنده : صالح ا

بختیار رحمانی پیشنهاد پرسپولیس به بمب نقل و انتقالاتی مدنظر استقلالی ها!

باشگاه پرسپولیس برای جذب هافبک سرباز تراکتورسازی روی دست آبی‌ها بلند شده و حالا می خواهد این بازیکن را جذب کند.به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اگر بحث کسری خدمت بختیار رحمانی درست شود، او با تخفیف ویژه‌ای روبه‌رو می‌شود و آن وقت این فرصت را دارد تا از پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل به تیم جدیدش منتقل شود.


برچسب‌ها: کلیدواژه هابختیار رحمانی | تراکتورسازی | نقل و انتقالات | پرسپولیس | جام ورزشی | استقلال | روزنامه گل | ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 19:39 نويسنده : صالح ا

محسن ترکی اقدام زشت استقلالی ها در پایان بازی

محسن ترکی داور مشهدی این مسابقه مورد حمله شدید هواداران استقلال قرار گرفت.


برچسب‌ها: کلیدواژه هاورزشی | پرسپولیس | استقلال | جام نیوز ورزشی | ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 آبان 1394 ا 19:43 نويسنده : صالح ا

وضعیت تاسف‌بار ورزشگاه آزادی +عکس

 

به گزارش مشرق، دربی 81 از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. در حالیکه حدود 5 ساعت به آغاز بازی باقی مانده است حدود هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شده‌اند.

همچنین به علت بارندگی هوا کاورهایی را روی چمن ورزشگاه قرار داده‌اند.

وضعیت دیوارها و سقف آزادی نیز شرایط خوبی ندارد و از سقف ورزشگاه هم آب چکه می‌کند.

این تصاویر را در زیر می‌توانید ببینید.


برچسب‌ها: ورزشگاه ازادی،اخبار،دربی،استقلال،پرسپولیس ,

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 آبان 1394 ا 19:36 نويسنده : صالح ا

اختلاف نظر مربی پرسپولیس با سرمربی و مدیرعامل باشگاه به حدی استکریم باقری اقدام عجیب و یاغیانه کریم باقری در پرسپولیس! که او آشکارا قوانین تیمی را نادیده می گیرد.


برچسب‌ها: کلیدواژه هامصطفی قنبرپور | علی اکبر طاهری | برانکو ایوانکوویچ | پرسپولیس | جام ورزشی | کریم باقری | افشین پیروانی | ،المپیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 7 آبان 1394 ا 8:45 نويسنده : صالح ا

 

در رای گیری از 20 مربی رقابت های سری ‏A‏ برزیل در مورد بهترین بازیکن دنیا، لیونل مسی، ستاره ‏بارسا، بالاتر از کریس رونالدو، ستاره رئال، قرار گرفت.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، علی رغم رقابتی که بین آرژانتینی ها و برزیلی ها وجود دارد، وقتی از این ‏مربیان سوال شد که اگر می توانستند از بین این دو بازیکن، یکی را به خدمت بگیرند، کدام را انتخاب می ‏کردند، بیشترین رای به مسی داده شد. ‏
در این رای گیری که توسط گلوبو اسپورته صورت گرفت، از 20 مربی، 14 نفر به مسی رای دادند؛ 5 ‏مربی از جمله مانو منزس، سرمربی سابق تیم ملی برزیل، هم رونالدو را انتخاب کردند؛ در حالی که ‏فالکائو، سرمربی اسپورت چیف، از انتخاب یکی از این دو خودداری کرد. ‏

 



تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394 ا 21:18 نويسنده : صالح ا

Logo Real Madrid.svgباشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفقترین تیم فوتبال قرن ۲۰ به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۲ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۹ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۰ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۲سوپرکاپ اروپا و ۳ قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان هستند. کلمهٔ رئال درزبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال ۱۹۲۰ بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت.Real Madrid Club de Fútbol عبارتی است به زبان اسپانیایی که به معنای باشگاه فوتبال مادرید پادشاهیمی‌باشد.


برچسب‌ها: باشگاه، رئال مادرید ،المپیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394 ا 11:53 نويسنده : صالح ا

پرسپولیس در جام خلیج فارس بازی می‌کند و پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است.[۸] این باشگاه پرافتخارترین[۹][۱۰] و پرهوادارترین[۱۱] باشگاه فوتبال در ایران است و شهرآورد این تیم بااستقلال، مهمترین بازی باشگاهی در ایران است. همچنین طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال آسیا شناخته شده است و پس از آن دالیان چین و الهلال عربستان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.[۱۲][۱۳] شبکه ورزشی «ای‌اس‌پی‌ان» در سال ۲۰۱۲، نیز در گزارشی از باشگاه‌های پرهوادار آسیا، این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌های آسیایی، پرهوادارترین باشگاه فوتبال آسیا معرفی کرد.[۱۴]

 Persepolis Teheran Logo(2012).png

برچسب‌ها: باشگاه،پرسپولیس،المپیک ,

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 6 آبان 1394 ا 11:37 نويسنده : صالح ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.