ورزش > لیگ برتر - مهدی طارمی و مهرداد محمدی دو بازیکن جوان و آینده دار فوتبال ایران هستند که توانسته اند در همین هفته های ابتدایی لیگ برتر فاصله خود را از سایر مهاجمان افزایش دهن 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهرداد محمدی و مهدی طارمی دو مهاجم جوان لیگ برتر با گلزی در هفته هشتم لیگ برتر خود را 6 گله کردند و به صورت مشترک در صدر جدول گلزنان قرار گرفتند.طارمی و محمدی دومین فصل حضورشان را در لیگ برتر تجربه می کنند و توانسته اند آمار خوبی از خود بجای بگذارند. این دو مهاجم توانسته اند میانگین هربازی یک گل را ثبت کنند.محمدی و طارمی در هشت هفته توانسته اند شش گل به ثمر برسانند و به نظر می رسد این دو، حاضر به از دست دادن عنوان آقای گلی نیستند.محمدی با دو گلی که به استقلال اهواز زد از طارمی پیشی گرفت اما گلزنی مهاجم اول پرسپولیسی ها مقابل صبای قم دوباره این بازیکن را در صدر جدول گلزنان قرار دهد. طارمی و محمدی دو مهاجمی هستند که از قدرت سر زنی،دریبل و شوت بهره می برند و این توانایی آنها باعث شده تا از سایر مهاجمان لیگ فاصله بگیرند. سجاد شهباززاده و حسن بیت سعید دو مهاجمی هستند که در تعقیب طارمی و محمدی هستند اما به نظر نمی رسد طارمی و محمدی به این راحتی تسلیم شوند و این رقابت آنها باعث جذاب تر شدن لیگ و بازی های این دو تیم می شود.


برچسب‌ها: مهدی،المپیک پلاگ ,

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394 ا 17:8 نويسنده : صالح ا
اختصاصی | کریستیانو رونالدو که چهارمین کفش طلای خود را دریافت کرده اعتقاد دارد او و مسی متعلق به سیاره ای دیگر نیستند.

به گزارش ورزش 11، کریستیانو رونالدو دیروز برای چهارمین بار کفش طلای اروپا را برد و از این حیث رکورددار شد.

 

وی که دیروز درباره جاه طلبی اش و اینکه هرگز به این 4 جایزه راضی نیست صحبت کرده بود، در رابطه با نقش لیونل مسی در موفقیت هایش نیز حرف زد:

مسی بدون شک یک رقیب بزرگ و قابل احترام است. حضور او در فوتبال و موفقیت هایی که بدست آورد باعث شد تا من هم به خود بیایم و با او رقابت کنم، در حالی که معتقدم این رقابت دوطرفه است و عملکرد من روی پیشرفت های مسی هم تأثیر می گذارد.

 

من به هیچ وجه اعتقاد ندارم که ما از سیاره دیگری آمده ایم. من توانستم با لیونل مسی رقابت کنم ولی بقیه بازیکنان از عهده این کار برنیامدند. ما دو فوتبالیست هستیم که ثابت کردیم در این ورزش چیزی غیر قابل دسترس نیست و با تلاش و کوشش می توان به همه موفقیت ها دست یافت. من و مسی در رقابت با هم کار ساده ای نداریم، این رقابت هم برای من خوشایند و در عین حال جدی است و هم برای مسی...

 

دوست دارم در آینده جواب اعتماد مردم پرتغال را بدهم و حالا که تیم ملی به یورو رسیده، بتوانم در فرانسه بدرخشم.

کریستیانو رونالدو


برچسب‌ها: رونالدو , المپیک پلاگ ,

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394 ا 16:57 نويسنده : صالح ا

لیگ قهرمانان اروپا (به انگلیسی: Uefa ChamUEFA Champions League logo 2.svgpions League) (که معمولاً با نام لیگ قهرمانان یا در گذشته با نام جام باشگاه‌های اروپا شناخته می‌شود) مجموعه‌ای از مسابقات فوتبال باشگاهی فصلی است که توسط یوفا تشکیل شده و از ۱۹۵۵ برای موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا برگزار می‌شود.[۱] جایزه این رقابت‌ها، جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا، معتبرترین جام باشگاهی در جهان ورزش است.

تا سال ۱۹۹۲ این لیگ با نام جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا نامیده می‌شد. لیگ قهرمانان اروپا با اعتباری که دارد، از رقابت‌های جام یوفا و جام برندگان (که دیگر برگزار نمی‌شود) معتبرتر است.[۲]

این مسابقات از دو دور تشکیل شده‌است.[۳] (دور مقدماتی (گروهی) و دور حذفی)[۳]این مسابقات در غالب ۸ گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم به دور حذفی راه پیدا می‌کنند. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در به مصاف قهرمان باشگاه‌های قاره‌های دیگر در جام باشگاه‌های جهان خواهد رفت و هم چنین به مصاف قهرمان جام یوفا در سوپر جام اروپا خواهد رفت.[۴][۵]

رئال مادرید موفق ترین تیم در تاریخ این رقابت است که ۱۰ بار قهرمان این جام معتبر شده‌است. رئال مادرید در همان ۵ فصل اول پی در پی در این جام، قهرمان شده است[۶] و آخرین قهرمانی اش در سال ۲۰۱۴ می باشد.[۷] قهرمان کنونی این جام معتبر، بارسلونا است که ۳-۱مقابل یوونتوس در ورزشگاه المپیک برلین به برتری رسید


برچسب‌ها: لیگ اروپا،المپیک پلاگ ,

تاريخ : شنبه 25 مهر 1394 ا 16:25 نويسنده : صالح ا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به‌دلیل ضعف در نتایج به‌دست آمده توسط تیم فوتبال امید پرسپولیس با اعلام نظر کمیته فنی تیم‌های پایه این باشگاه ادموند بزیک، سرمربی تیم امید پرسپولیس از سمتش برکنار شد.

بر همین اساس قرار است جمشید شاه‌محمدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و یکی از مربیان فوتبال کشورمان که سابقه فعالیت در تیم‌های لیگ برتری و همچنین رده‌های پایه پرسپولیس را در کارنامه دارد، قرار است به‌عنوان سرمربی جدید تیم امید سرخ‌پوشان انتخاب شود.

بهروز سلطانی مربی تیم امید پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/خ

سرمربی پرسپولیس اخراج شد


برچسب‌ها: سرمربی پرسپولیس ، المپیک پلاگ ,

تاريخ : جمعه 24 مهر 1394 ا 15:47 نويسنده : صالح ا

نام هادی نوروزی روی سکوهای آزادی + عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، از سال‌ها قبل، قطعاتی یک رنگ برای تشکیل یک نام یا پرچم در ورزشگاه‌های مختلف دنیا توسط هواداران به دست گرفته می‌شده است.

این کار با سازماندهی خود باشگاه‌ها انجام می‌شود و با توجه به شماره‌دار بودن صندلی‌ها و بلیت‌ها، قطعه مربوط به هر هوادار قبل از مسابقه روی صندلی وی گذاشته می‌شود.

این کار امروز (جمعه) به شکلی محدودتر در استادیوم آزادی صورت خواهد گرفت. پرسپولیسی‌ها قبل از آغاز مسابقه چینش نام "هادی" نوروزی و شماره وی را روی سکوها امتحان کرده‌اند و این کار را ابتدای بازی مقابل صبا انجام خواهند داد.


برچسب‌ها: هادی نوروزی، المپیک پلاگ ,

تاريخ : جمعه 24 مهر 1394 ا 15:41 نويسنده : صالح ا

به گزارش کاپ، انتقال بازیکنان ملى پوش هندبال کشورمان به چندین باشگاه قدر و معتبر کشورهاى صاحب نام هندبال اروپا پیامدهاى نوین و فرصت بینظیرى براى هندبال کشورمان بوده است و از آنجائیکه تیم ملی هندبال چندی دیگر باید در رقابت های اتابی المپیک حضور یابد فدراسیون با کمک داوود توکلی نایب رئیس فدراسیون به دنبال هماهنگ کردن حضور لژیونرها در رقابت ها انتخابی المپیک است.

 از همین رو برای حضور سید علیرضا موسوى خط زن گلزن عضو "دینامو بوخارست "رومانى با آلکساندر ده دو رییس فدراسیون و خانم سرهنگ الیزابتا لیپا رییس باشگاه دینامو بوخارست مذاکرات صورت گرفته است و مقرر شده موسوى صبح روز ٤ آبان در اردوى کرواسى به تیم ملى بپیوندد و پس از شرکت در تورنمنت ٤ جانبه تونس به رومانى برگشته و در صورت انتخاب نهایى از ٢٥ آبان تا روز فینال انتخابى المپیک در خدمت تیم ملى خواهد بود.


برچسب‌ها: علی رضا موسوی به کرواسی می رود،‌ المپیک پلاگ ,

تاريخ : جمعه 24 مهر 1394 ا 15:29 نويسنده : صالح ا

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رحمتی، مگویان، حاج محمدی، فخرالدینی، خرسندنیا، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده یازده مرد اصلی پرویز مظلومی در این دیدار خواهند بود.

دیدارترکیب استقلال برابر پدیده مشخص شد 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رحمتی، مگویان، حاج محمدی، فخرالدینی، خرسندنیا، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، میثم مجیدی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده یازده مرد اصلی پرویز مظلومی در این دیدار خواهند بود.

دیدار پدیده و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در مشهد برگزار می‌شود.

 

 

 


برچسب‌ها: ترکیب استقلال،لیگ برتر ، المپیک وبلاگ ,

تاريخ : جمعه 24 مهر 1394 ا 15:24 نويسنده : صالح ا

رر

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با برتری مقابل کره‌جنوبی، جواز حضور در مسابقات پارالمپیک 2016 ریو را به‌دست آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار با نتیجه 83 بر 67 کره‌جنوبی را شکست دادند و ضمن کسب سهمیه پارالمپیک، به عنوان فینالیست به دیدار پایانی راه یافتند.

در دیگر دیدار این مرحله تیم استرالیا با شکست ژاپن به فینال راه یافت.

بدین ترتیب دیدار پایانی فردا (شنبه) ساعت 12:30 به وقت محلی بین تیم‌های ایران و استرالیا و دیدار رده‌بندی ساعت 10 بین تیم‌های ژاپن و کره‌جنوبی برگزار خواهد شد.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم‌های مالزی، فیلیپین، چین تایپه و عربستان شد و مقابل استرالیا نیز شکست خورد.

ملی‌پوشان ایران در مرحله بعدی با چین روبه‌رو شدند و با شکست این تیم، دیدار نیمه‌نهایی را امروز مقابل کره‌جنوبی برگزار کردند.

رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با امتیاز کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2016 از 18 تا 25 مهر به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود.

بسکتبال با ویلچر



تاريخ : جمعه 24 مهر 1394 ا 15:17 نويسنده : صالح ا

 
به گزارش "ورزش سه"، کلوپ هفته گذشته جای برندان راجرز را در لیورپول گرفت اما برلی معتقد است ‏چلسی بهترین فرصت برای جانشینی مورینیو با کلوپ را از دست داد.‏
او به خبرنگاران گفت:" چند هفته قبل، وقتی همه آن جنجال های بیهوده مورینیو اتفاق افتاد، من گفتم که ‏چلسی باید او را اخراج کند. ‏
کلوپ تیمی نداشت و به لیورپول رفت اما چلسی باید او را به خدمت می گرفت. این اتفاق نیفتاد و واضح ‏بود که رخ نمی دهد اما به نظر من، این کاری بود که آنها باید انجام می داد. ‏
من نمی گویم که مورینیو به خاطر چند نتیجه بدی که گرفته، باید برود. من اعتقاد دارم که چلسی یک برند ‏جهانی است و شیوه ای که مورینیو رفتار می کند، چهره باشگاه را لکه دار می کند. مربی ها می توانند بد ‏نتیجه بگیرند اما مورینیو باید به خودش نگاه کند. همیشه، همه تقصیرها به گردن بقیه نیست."‏

 


 

برچسب‌ها: چلسی مورینییو المپیک وبلاگ ,

تاريخ : جمعه 24 مهر 1394 ا 15:9 نويسنده : صالح ا

کاپیتان پرسپولیس برنامه جدید پرسپولیسی‌ها برای بازوبند کاپیتانی سرخ

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، بعد از درگذشت هادی نوروزی، علیرضا نورمحمدی کاپیتان اول پرسپولیس شده است.


به همین منظور امروز و پیش از دیدار پرسپولیس برابر صبای قم قرار است هانی نوروزی پیش از بازیکنان دیگر این تیم به همراه بازوبند وارد زمین شود و آن را در ادامه بر بازوی علیرضا نورمحمدی ببندد.



هانی نوروزی در دیدار یاران هادی با بازوبند کاپیتانی به میدان رفت و با تصمیم تعویضش در دقیقه 24 مخالفت کرد و باید دید امروز هم با بازیگوشی و شیطنت خاصش راضی به سپردن این بازوبند خواهد شد یا خیر.


برچسب‌ها: کاپیتان سرخ، پرسپولیس المپیک ,

تاريخ : جمعه 24 مهر 1394 ا 15:4 نويسنده : صالح ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.